1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2542599

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: fast har inte OINK värvat oerhört svagt i förhållande till vad man tappat?

Suomela, Smejkal och Brace ut och in kommer Lodin och Nick Olesen? Hutsko och Jasek har jag dålig koll på men i princip den enda spelare dom värvat från en likvärdig eller bättre liga är ju Oscar Engsund från Luleå? Jag tror dom kvalar i vår.

www.shl.se/truppkollen

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}: önsketänkande, de där svinen blir vi nog inte av med i första taget. Nedflyttningskandidaterna finner vi nog bland lindansarlagen LHC och MIF eller nykomlingen Modo. Kval mellan Modo och MIF och Modo tar revansch på missade guldet 1994?

Sv: Apropå nånting...
{297}: Jasek och Hutsko gör säkert 50 poäng var.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer