Hårda ord och inga visor. Handlar det kanske främst om de där dusterna du haft på deras forum? Visade sig ju att du fick alldeles rätt, så då skulle jag sitta lugn och cool i båten 😎
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hårda ord och inga visor. Handlar det kanske främst om de där dusterna du haft på deras forum? Visade sig ju att du fick alldeles rätt, så då skulle jag sitta lugn och cool i båten 😎