{10015}: Ska jag försöka mig på att vara nyanserad och verkligen hitta en förklaring så tror jag ärligt talat främst att det berott på avsaknaden av nyheter kring oss. Vi har en egen silly i djup dvala så då flyttas fokus lite
mikenomad: Har också fått mycket kritik i min bok för att folk ansett mig vara dramatisk och spekulativ. Förvånar mig då det är hela syftet med forumet, i princip. Om ni vill snacka MoDo eller Brynäs, gör det, men vänta er respons från oss ;)!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...