1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2542856

Sv: Apropå nånting...
{10015}: Nej, det gör vi inte. Det kommer upp på tals ibland, absolut inte 24/7. På riktigt ny lägstaribba för fixering.

Häng med under säsongen ska du få se vår ”fixering” vid önskan om att IKO någon gång ska åka ur. Att LHC, Växjö och Örebro är plast. Att Frölunda alltid har domarna med sig. Att Malmö har kass publik. Att SHL inte behöver Stockholmslag. Sjukt fixerade vid allt är många av oss!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9908}: På tal ibland? Går på allvar inte en dag utan att MoDo inte nämns minst 5 gånger sen vi gick upp.

Sv: Apropå nånting...
{9908}: "Sjukt fixerad vid svensk klubbhockey i allmänhet och Timrå IK i synnerhet"

Där har du nog mig

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...