dr Dängroth: Det hoppas vi väl alla.. ! Skriv på uppropet, tipsa andra Tikare att göra det NU !! Utan Micke Lind [ och Casselståhl ] skulle det allt kännas tomt. Tänk om vi kunde ochsp få Pasi och två giftiga forwards till och behålla i princip hela truppen. Då jäklars ! OH du, MISSA INTE legenderna Hansson Brothers [ från filmen slapshot ] på Pipeline 9/5.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tänk om vi kunde ochsp få Pasi och två giftiga forwards till och behålla i princip hela truppen. Då jäklars ! OH du, MISSA INTE legenderna Hansson Brothers [ från filmen slapshot ] på Pipeline 9/5.