{7043}: Bra inlägg! Håller med om att det blir tufft att hänga kvar om MoDo inte släpper vissa backar först och främst. Vill sen se OP och EJK som 13 och 14.
Costanza: Har er sportchef uttryckt att han vill lösa fler kontrakt eller är det vad ni själva förväntar er? På förhand känns det väl inte så realistiskt iaf?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...