Rip Kirby: Återgå till två serier, norr och söder. Med slutspel och nedflyttningsserier från och med mars! Mera derbyn, roligare matcher och kortare resor!
Tom Topp: Om vi vill urvattna derbyn kan vi göra så. Och sänka kvalitén på ligan, för då måste man ju ta upp hockeyettanlag för att få det att funka i Norrland.
Tom Topp: 16 lag vore idealiskt. De åtta bästa lagen till slutspel/kvartsfinaler. De åtta sämsta har helt enkelt spelat klart. Inget konstigt alls i NHL, det är bara här i Sverige som det klagas hejvilt från lag som helt enkelt inte är bra nog. Och sen har vi ju det här med garantin till upp- och nedflyttning. Här får väl de två sämst placerade lagen göra upp, precis som idag.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...