Tom Topp: Vilka lag rör upp känslor för oss utöver Modo? Löven och Brynäs möjligtvis. Men att möta Luleå, Skellefteå väcker ju inga känslor alls. Att ständigt möta exempelvis modo hade tagit bort pulsen inför dom matcherna förr eller senare. Har hellre så som i fotbollen, en hemma, en borta. Då blir det en längtan och pulsen höjs.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...