{10299}: Om det utökas vill jag se BIF, DIF, SSK och eller AIK. BIF för att ni är ju ett klassiskt lag och 08-lagen för att man ska kunna gå på matcher live.
sargad: Om serien utökas får ju de allsvenska lagen spela om det på isen. Precis som nu. Det går inte att välja vilka som ska upp.
Jag är tveksam till att utöka SHL, det skulle framförallt urvattna hockeyallsvenskan och den starka andraligan är en av svensk hockeys stora styrkor just nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer