Chief: Säger bara OMOGNA ungdjävlar ! Tycker allt som inte är uppsignat med sitt rätta namn skall avlägsnas från listan. Vore då bättre ni skrev ner med era egna namn eller står ni inte för det ni skriver på ? Även vissa "Grupper" har signat, verkligen moget !
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tycker allt som inte är uppsignat med sitt rätta namn skall avlägsnas från listan. Vore då bättre ni skrev ner med era egna namn eller står ni inte för det ni skriver på ?
Även vissa "Grupper" har signat, verkligen moget !