1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2545357

Sv: Silly Season 2023-2024
Olli Hahl: Jag förstår inte, ska vi inte nämna våra konkurrenter? Kan bli en knölig vinter härinne för mig då. Inte nämna Leksand, Rögle, Luleå, Modo etc. De sistnämnda är ju intressanta att följa i nuläget enär de bygger lag för fullt och det går, om man ska uttrycka sig diplomatiskt, sådär. Minst sagt. Har det på förhand någonsin förekommit så stor kvalitetsskillnad mellan förväntade lag 14 och övriga? Sam Vigneault i deras läge? Herregud.....
Men ja, han är väl tänkt för en 3-4 kedja som hos förra nykomlingen. Jo tjena, nån som tror det? 😂

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad:
"
Har det på förhand någonsin förekommit så stor kvalitetsskillnad mellan förväntade lag 14 och övriga?
"

Ja, nyligen.

Färjestad 12 - 0 torskars.

Sämsta resultatet sedan målvakterna fick en utrustning som ser något sånär ut som dagens.

Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad: retade modoiterna i början av silly men nu är det inte ens kul. Börjar nästan tycka lite synd om dom.

Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad: Haha om Moditerna förväntar sig Sam i en 3-4: e kedja så undra jag hur många sådana kedjor de skall ha? Tycker mig läsa att alla nyförvärv är tänkt för en lägre hiarki. Det kommer bli ett bryskt uppvaknande i Övik i vinter.

Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad: dom skriver naturligtvis ett tvåårskontrakt, då har dom en toppcenter i HA nästa säsong!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...