Elliot12: Walli har ju självklart fått löfte om en stor roll där så en på förhand tänkt plats i topp 6 handlar det garanterat om. Som nämnts här, 3:e hade han haft bra hugg på hos oss. Han är ju en typisk rollspelare, i hans fall brunkare med viss spets. Samt gjort sig känd som lojal och "gå till jobbet varje kväll" Men det där med att obevekligen köpa sin roll är en sanning med modifikation. Hans tålamod tog uppenbarligen slut. Han var less på att "köpa sin roll". Så med det sagt är det knappast en verklighet han tänker sig i Modo
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...