Känslan är att vi kommer att leka hem dessa fyra derbyn mot er. Timrå är ett så mycket bättre lag helt enkelt. MoDo i all ära, men ni kommer att bli krossade. Bernie är alldeles för tunn och lär sitta mot sargen som ett frimärke när vi möts. Tolv enkla poäng för Timrå. Vad tror du själv?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Känslan är att vi kommer att leka hem dessa fyra derbyn mot er. Timrå är ett så mycket bättre lag helt enkelt. MoDo i all ära, men ni kommer att bli krossade. Bernie är alldeles för tunn och lär sitta mot sargen som ett frimärke när vi möts. Tolv enkla poäng för Timrå. Vad tror du själv?