Gewe: Grymt, jag tror det finns nått i Melander! Tycker vi har en spännande mix nu trots allt. Eronens slutspel bådar dessutom gott. Hoppas han kan fortsätta på inslagen väg så har jag absolut inget att motsätta att vi också förlängde med honom.
Det är väl endast på forwardssidan jag tycker vi har nån högerskytt för lite. Men det får Kapanen fixa under resans gång!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer