Jag vågar mig inte på att tippa vem som åker ur SHL denna säsong men de fyra lag som jag tror kommer vara inblandade i kampen om att undvika de sista två platserna är: * Malmö * Linköping * Modo * Oskarshamn (tror det blir denna säsong som humlan får svårt att flyga)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
* Malmö
* Linköping
* Modo
* Oskarshamn (tror det blir denna säsong som humlan får svårt att flyga)