1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2547986

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: med rådande ekonomiska läge så är det nog inte hur lätt som helst att gå med vinst.

Beskedet i sin helhet är ju positivt och klubbens ekonomi är ju enligt alla siffror att tolka i god balans. I kommande års budget så har man ju i alla fall fått chansen att förutspå att man behöver betala en hel jävla arm för att tanka bussen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln: med tanke på att alla omkostnader toköka får ni väl se det som godkänt? Antar att ni hade budgeterat för kvartsfinal med erat lag? Annars är det lite oroväckande resultat

Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln: Backar drygt 1,1 mille och klarar licensen med nöd och näppe.
Malmoe backar 20 mille-"Ingen fara för licensen"

🤔
Men nåt säger mig att nån Modoit (läs: J F K) snart tittar in här och förklarar saken

Sv: Apropå nånting...
Michael Haga Modos spetsforward? Hmmm 🤔

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer