OlliJanne: Nej vi har inte den ”lyxen”. Vi hade nog aldrig överlevt en säsong som tex LHC hade, med en smärre storsatsning och totalflopp på samtliga jävla nivåer. Folk som avgår och dåliga panikvärvningar.
{9908}: Tyvärr ser det ut som om LHC klarat sig rätt bra. Bara -4.3M och samtidigt har man lyckats höja egna kapitalet till 8.8 miljoner. Då låtsas man dock att det inte finns något krav på 2 miljoner från tillväxtverket.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer