DJ Hemp: Men det var väl ett jävla gnäll om ämnesval hela tiden! Skriver man om hockey men inte nödvändigtvis om Timrå IK, ja då känner sig några nödgade att gnälla och är det nu om Timrå men inte direkt själva spelet på isen så är det också fel
Jag hoppas Timrå kommer passa pucken jättebra i vinter och skjuta den många gånger i motståndarnas mål så vi vinner en massa matcher. Helst vill jag att de sätter den i kryllan. Varje gång de skjuter. Heja heja heja Timrå IK
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer