mikenomad: Oavsett vad man gör eller säger så finns det alltid nån som gnäller. Är nog i människans gener, Nått som inte faller en i smaken så måste man vara där och hugga. Jag är säkert inge bättre. :)
Gnällde egentligen inte alls. Var bara lite självironisk eftersom jag är fullständigt ointresserad av allt vad ekonomi heter. Men inser att detta inte är helt enkelt att uppfatta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer