Kan inte vara särskilt krångligt. Handlar ju bara om att slippa skifta mellan den här skiten i ett år i så fall. Sjukt provocerande är vad det är. Inkompetent jävla personal på HS.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kan inte vara särskilt krångligt. Handlar ju bara om att slippa skifta mellan den här skiten i ett år i så fall. Sjukt provocerande är vad det är. Inkompetent jävla personal på HS.