DJ Hemp: Även om det kanske är emot dina principer och att det bär emot nåt djävulskt, du har aldrig testat att lägga till Modo's forum bland dina favoriter?
Behöver inte lägga till några favoriter. Vad menar du? Är ju bara att gå in på valfritt forum. Men jag ska fan inte tvingas till att växla mellan SHL och HA när vi spelar i samma serie till hösten. Ett jävla irritationsmoment nämligen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...