1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2548653

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Var det bedömning på värvningarna? Isåfall kriminellt att sätta 2+ på oss.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{7043}: Det var bedömningen på värvandet totalt, inte på de enskilda värvningarna. Och med tanke på att vi värvat 2 spelare känns det nog rimligt. Dock en rätt meningslös bedömning eftersom det knappast är ett kvitto på bäst förutsättningar i vinter. På förhand bäst förutsättningar torde ju de lag som var framgångsrika redan senaste säsongen och fått behålla så många som möjligt bedömas ha. Vår enormt beiga silly är ju i slutändan i det avseendet värt 4-5 +. Likaså Skellets som alltså enl Wennerh**** är värd 1 + för sin silly

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...