Tack för din välvilja. Upptäckte att jag redan har Timrås - och MoDos (som Olle förutsatte) - forum som favoriter. Har dock inget minne av att jag själv gjort något aktivt val, så det är nog mest rena slumpen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tack för din välvilja. Upptäckte att jag redan har Timrås - och MoDos (som Olle förutsatte) - forum som favoriter. Har dock inget minne av att jag själv gjort något aktivt val, så det är nog mest rena slumpen.