solbacken: Ja jag överdrev med flit eftersom jag tycker det är lite trist att måla fan på väggen hela tiden. Tänkte att mitt inlägg var så övertydligt absurt att det framgick att jag inte var seriös
mikenomad: Självklart insåg jag att du överdrev, men det är fler som är lite negativa. Det är roligt med lite spex samtidigt. Men vi har ett bra lag och det är positivt att vi behåller i stort hela laget. Ser bra ut
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...