"Nu är det bara för SCA att börja kasta pengar på oss så är vi snart ikapp de stora drakarna även ekonomiskt. Det är väl iaf så vissa tror att det funkar"
Det är ju inte för inte som City och Chelski vunnit champions league efter att pengarna flödat in. Rattie hade säkert stannat om vi erbjudit högst lön i Europa.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Nu är det bara för SCA att börja kasta pengar på oss så är vi snart ikapp de stora drakarna även ekonomiskt. Det är väl iaf så vissa tror att det funkar"
Det är ju inte för inte som City och Chelski vunnit champions league efter att pengarna flödat in. Rattie hade säkert stannat om vi erbjudit högst lön i Europa.