Sputnik: Ja jag raljerade lite eftersom vissa verkar dra rätt stora växlar på att SCA köpt arenanamnet. Ungefär som att de går in och pröjsar en ny 1:a-femma bara sådär nu om det skulle behövas
mikenomad: Jo förstod din ironi! 👍 Jag ville mest bara slänga på lite extra ved i din brasa. Vi måste öka intäkter på annat sätt än bara sponsorer om vi skall hänga med i utvecklingen!
mikenomad: Hur mycket kan Timrå få in på biljetter och säsongskort. Hur kan man gå vidare för att få flera att köpa medlemskort. Det borde väl ge några kronor.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer