Selina: Kamma dej ! ( c : Man måste bara ha det i bakhuvudet att det personliga går före hockeyn. Vi skall väll inte försöka intala honom och göra nått han kommer att ångra sedan ? Nu vet han ju att vi vill ha honom kvar, men låt det stanna vid det.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Man måste bara ha det i bakhuvudet att det personliga går före hockeyn.
Vi skall väll inte försöka intala honom och göra nått han kommer att ångra sedan ?
Nu vet han ju att vi vill ha honom kvar, men låt det stanna vid det.