1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2551924

Sv: Apropå nånting...
Synct: Du har rätt att Lander mfl är rutinerade och sköter det mesta av peppningen. Men tror ändå att det skulle kunna vara en positiv injektion att ha honom i båset. Du tror inte det?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Kanske lite svårt att definiera exakt till vilken roll Jonte H skulle rekryteras. "Pådrivare och peppare" är nog ingen tjänst som väntar på att tillsättas och jag räknar med att dagens Timrå IK håller i slantarna och har full koll på vart lönekostnaderna skall gå. För jag antar att han inte skulle vara här på ideell basis

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Nej, låter mer som en panikvärvning Nubben skulle göra i en krissituation, allt känns bara lite mer proffsigare nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer