1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2552164

Sv: Apropå nånting...
Svartvik: Eller, vad det verkade, som för Hanzl. Men sånt här är ju livsomvälvande händelser i livet och helt individuellt hur man påverkas och hanterar det. Alltifrån vad det innebär för relationen till hur vardagslivet påverkas. I t.ex Hanzl:s fall vill jag minnas att förlossningen drog ut på tiden och kanske inte var friktionsfri och rosa moln. Lyytinen har ju redan blivit pappa och allt verkar ha gått bra. Han utstrålar harmoni i artikeln iaf så det blir säkert bra

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hej, jag letar 4 sittplatsplåtar till derbyt 2023-09-24 mellan Timrå - MoDo.

Någon som vet vars bortafans brukar sitta alltså sektioner och om och när biljetterna till matchen släpps?

Hotell är bokat och vi åker ett gäng från Umeå.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer