Rico01: " Nu är jag visserligen lite sent ute men det är väl ingen som dömt ut Wedin? Det jag läser mig till är att alla, förutom du, är oroliga för hans skadehistorik och att hans kropp inte ska hålla nästa säsong heller. DET är hur man än vänder och vrider på det, ingen högoddsare att han kommer få skador med tanke på hur det sett ut varje säsong sedan han blev senior. Dessutom är de flesta överens om att en skadefri Wedin är en joker och väldigt nyttig för Timrå. Men det är ett måste att han är just skadefri, vilket historiken säger kommer bli tufft. OM han blir skadefri skulle det vara jackpot och nästan osannolikt."
Ja, men innan serien ens startat, så är det ingen av er domedagsprofeter som med garanti vet att det kommer att hända. Upprepar återigen att jag tror och hoppas!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, men innan serien ens startat, så är det ingen av er domedagsprofeter som med garanti vet att det kommer att hända.
Upprepar återigen att jag tror och hoppas!