1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2553482

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Vore trevligt med ett tredjeställ som påminner om det Medelpad hade i TV-Pucken. För att tydligt befästa att Timrå är Medelpads lag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Vore trevligt med ett tredjeställ som påminner om Västernorrland. För att tydligt befästa att Timrå är Västernorrlands bästa lag. 😇

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Hur såg det stället ut?

F.ö är Timrå återsamlat from idag med träning?
Hade varit roligt att få börja läsa om det riktiga laget i Västernorrland i ST och inte om det tragiska plastlaget GIF Sundsvall.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.