+ 9
Inlägg: 2554612
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Puckat: En kittlande första lina, men man lägger samtidigt sina tre bästa i samma kedja. Ska bli spännande att se var det landar till slut. Som sagt, både Wedin och Pääjärvi ska in där.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Ren jävla porr med vetskapen att Wedin ska in i det där med, och leker med tanken att han är hel och i form.
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Puckat: 1a kedjan är ju bara 2 die 4... på papper i a f men har svårt att tro att 3 killar med sån karaktär inte skulle leverera på isen också
+ 3
54. Dahlén - 51. Lander - 29. Hållander
4. Erixon - 6. Lyytinen
15. Mieho - 78. Hanzl -14. Pettersson
2. Svensson - 61. Rindell
27. Johansson - 33. Lundin - 94. Hartmann
28. Forsmark - 63. Eronen
22. Värmhed - 19. Andersson - 23. Boyce
26. Edfeldt - 25. Melander
91. Pääjärvi roterar
Timråhjärta finns i förstakedjan om man säger så. Andersson verkar de envisas med att använda som center..