Synct: Det är ju en positiv sak att det saknas.
Inlägg: 2555074
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Ja, men då tycker jag inte man ska kalla den en Replica. (Ja, jag hatar också det blåa) Man ska väl fan sälja exakt samma tröja som spelarna bär, fast med inpräntade loggor istället för ditsydda.
+ 2