{7043}: Lutar nog ändå åt att Modo är ett av lagen som får kvala. De saknar både spets och bredd. Lite tveksam till målvaktsparet med. Däremot kommer de ha en psykologisk fördel i ett negativt kval.
Så mitt tips lyder att Modo får kvala mot antingen LHC eller Malmö.
Sputnik: Nu får du alla vindtyriga cykloper på dig. Dom går ju för topp 8 o nästa år för guldet enl dom själva. Det är som att se en flodhäst lyfta som en drake… dä ä sant dä!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Så mitt tips lyder att Modo får kvala mot antingen LHC eller Malmö.