1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2556193

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Nejdå. Tolfte kan vi på förhand hoppas på Det är alltid något lag som floppar och lag som LHC och Malmö ser inte omöjliga ut.
Hade HV haft bättre träff på sina värvningar skulle de aldrig hamnat i bottenstriden, så vår invärvade spets måste lyckas.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{5647}: Du har helt rätt i att det alltid brukar vara ett lag som floppar och det är ju störst risk att det är Modo som gör det. Som sagt, ni ställer upp med ett svagare lag än det Brynäs åkte ur med, er räddning blir om Malmö och Linköping floppar ännu hårdare men sannolikheten för att båda gör det samma säsong känns låg.

Sv: Apropå nånting...
{5647}: Jo, jag glömde ju att ni är Heart of Hockey. Klart ni ska räkna med minst 12:e plats.
Me so sorry
Och blir det mot all förmodan inte så, så är det domarnas fel såklart.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...