{5647}: Eftersom du inte nämner det så antar jag att du är ok med det, men vi kallar ju också modofans för modolider :)
Med det sagt så hoppas jag att du stannar kvar här och surrar också, för även om du håller på fel lag så tycker jag att du bidrar i hockeykonversationen :)
Cobbel: Något som man bör ha i åtanke innan man påtalar vissa liknelser är väl kanske ändå ironin som trots allt torde vara helt övertydligt rådande här.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Med det sagt så hoppas jag att du stannar kvar här och surrar också, för även om du håller på fel lag så tycker jag att du bidrar i hockeykonversationen :)