Tom Topp: J F K är mr Skenhelig himself. Går väldigt bra att skriva hyndor, raljera om A-kassa och alkoholmissbruk etc om oss inne i deras bok. Så hans jävla översittarfasoner är bara att strunta i
mikenomad: Den där kommentaren av JFK var nog bland det mest dumma jag läst o då har man läst mycket härinne. ”Er kan man inte ta seriöst ni är pubertala tonåringar som skriver OINK istället för OIK!!11! Jag är kränkt!11!!” Typ.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer