Rip Kirby: JFK ropar konsekvent på att det är domarens fel när modo förlorar, KONSEKVENT! När ngn ifrågasatte det så kom svaret från hen att hen inte klagat lika mycket förra säsongen.
No shit sherlock... hahaha
Så brynäsarna förstår: (Modo gick upp och förlorade inte lika många matcher = domarna var jätteduttiga enligt JFK)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
När ngn ifrågasatte det så kom svaret från hen att hen inte klagat lika mycket förra säsongen.
No shit sherlock... hahaha
Så brynäsarna förstår: (Modo gick upp och förlorade inte lika många matcher = domarna var jätteduttiga enligt JFK)