+ 3
Inlägg: 2556360
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Håller med till 100% Tycker generellt sett att de flesta Modofans som skriver här har fattat galoppen, men sen är det väl precis som med allt annat i samhället, polletten trillar inte ned för alla. Det gäller säkert oss i andras böcker med.
Mer humor åt folket och våga bjuda på er själv.
Gäller såväl OINK:are, Modolider och Domustrappans finest.
Mer humor åt folket och våga bjuda på er själv.
Gäller såväl OINK:are, Modolider och Domustrappans finest.
+ 10
Det var mera en allmän uppmaning till skribenter generellt att kanske inte ta varje ord som skrivs på allra största allvar. Det där läsandet mellan raderna kommer man faktiskt längre med än vad man tror många ggr.