Andersson: Förstår inte det här, det verkar som att supporters från andra lag är inne på Timråsidan och använder Timråloggan? Har dom så litet förtroende för sitt eget lag att man inte törs visa vilka man håller på. SVAGT
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Förstår inte det här, det verkar som att supporters från andra lag är inne på Timråsidan och använder Timråloggan?
Har dom så litet förtroende för sitt eget lag att man inte törs visa vilka man håller på.
SVAGT