Matti Nykänen flög mä Finlandia å ingen jävel gnäll för dä!! Dä va bättre förr!! Bröderna Salming söp innan och efter match! Dä va naturligt lixom att gå mä en flarra i hann på match!! Nu kom länsman å förstör allt. Spol Kröken å fria göket som på 70 talet!! Halleluja!! I år går för GULD sa Dallas.!! Go Timrå Go.. Skål tamjefan rabbuslingar ikväll 🎉🥳
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dä va bättre förr!!
Bröderna Salming söp innan och efter match!
Dä va naturligt lixom att gå mä en flarra i hann på match!!
Nu kom länsman å förstör allt.
Spol Kröken å fria göket som på 70 talet!!
Halleluja!!
I år går för GULD sa Dallas.!!
Go Timrå Go..
Skål tamjefan rabbuslingar ikväll 🎉🥳