mikenomad: ja jag skulle gärna se att vi mötte lite mer SHL motstånd under försäsong men med både Lule och Saik i CHL så har vi ju bara Modo på lagom avstånd. Långa resor för träningsmatcher gör ju att man tappar träningspass. Antes resonemang i artikeln från ST. Köper det, så vi får väl hoppas Brynäs går upp igen 😉
mikenomad: Det tycker jag också! Det är betydligt mer hawaiihockey och svängdörrar bakåt i HA jämfört med det stela, defensiva spelet i SHL, så det kan vara bra att träna mot lite lag som brukar spela just den typen av ishockey.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer