Rico01: Nej håller med till fullo. SCA cupen brukar väl vara lite underhållande på sitt sätt. Men annars är försäsongen mest en transportsträcka inför vad som komma skall.
Sputnik: För er som är lite äldre, kommer ni ihåg ångesten man hade inför mötena med Bobbarna i SCA cupen? Säsongen var ju förstörd fram till jul de gånger vi förlorade.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
SCA cupen brukar väl vara lite underhållande på sitt sätt. Men annars är försäsongen mest en transportsträcka inför vad som komma skall.