{7043}: Lander skulle jag vilja sätta Hysenbetyg på, en sexa av fem! Så viktig tycker jag att han är! Sedan så tror jag att OJ blir årets Rookie! Pojken verkar ha levt på ryssfemmor i sommar, jävlar vad han har lagt på sig!
Tom Topp: Vill det sig väl så har vi en liten "LillHållander" i OJ. Hoppas han och Värmhed tar chansen. Det är dags att vi får fram lite talanger som tar plats i A Laget. Det är längesedan nu!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer