Dr.Krykov: ja, ofattbart att USA fått så många förblindade anhängare som bara blundar för all skit och all död som dom har orsakat i deras jakt på makt och rikedom! Tycker dessutom att det är tragiskt att blanda ihop hockey med världspolitik. Har sagt det förut och fått en hel del skit för det. Kommer säkert mer!🙂
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tycker dessutom att det är tragiskt att blanda ihop hockey med världspolitik. Har sagt det förut och fått en hel del skit för det. Kommer säkert mer!🙂