1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2558743

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ok en 3.0:a då, bara för att det är passande att göra kvällen ännu mer opassande när jag ändå sitter och väljer begravningslåtar.
Uppladdat:

500x0-doodle2023-08-24t194607z.jpeg


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Om man ”bara” vill ha ett fint piano, Yiruma - River flows in you.

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Här får du en som jag spelade på både morsans o farsans begravning Håll min hand med Björn Skifs den e passande elr Unchainde Melody
Med Ritechus Brothers eller led melodin ur Schindlers List är även den en ton som är passande vid en begravning 😩😩 Sköt om dig!😢

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Nytt försök...
Brukar fungera bra under dessa jobbiga stunder.
Sorry, dribblade tydligen med mina urklipp.

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Vad tror du om denna?
Brukar fungera bra under dessa jobbiga stunder.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer