+ 2
Inlägg: 2558798
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Får väl se om Brödernas Väsby bara är början i sverige, haha.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: En extremt kort "Internmatch". Man får dock veta i slutet av intervjun att man kommer lätta på mjölksyraträningen kommande vecka och istället lägga fokus på snabbhet med insikten om att det hela snart drar igång på allvar. ❤️🤍
+ 5
"Såg ni förresten att det finns både Red Bull Munchen och Red Bull Salzburg?"
Haha kolla in Red Bull-imperiet inom fotbollen:
Red Bull Salzburg
New York Red Bulls
RB Leipzig
Red Bull Bragantino