Kulltorp: Och när det lossnar helt för Hartmann, skadefri osv, så är min känsla att det kommer vara på den nivå att vi kommer få svårt att behålla honom pga för dyr och kvalitativ trupp!
{9908}: ja och om det inte lossnar för Hartmann är det nog risk att han söker sig vidare någonstans där han får chansen högre upp i kedjorna? Oavsett vilket är man ju glad så länge vi kan mönstra ett lag med en så pass bra spelare i en 3e kedja. Sån lyx tror jag inte varar för evigt
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer