Costanza: Just det är ju ett tecken på modoiternas desperation att se dem som ett SHL lag. Att två SHL lag ville värva två av era spelare är inte tecken på kvalite, utan att ngt annat lag ser tecken på att spelarna har SHL nivå i sig. #vitrorpålångskott
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att två SHL lag ville värva två av era spelare är inte tecken på kvalite, utan att ngt annat lag ser tecken på att spelarna har SHL nivå i sig.
#vitrorpålångskott