{7043}: Nubbens hemvändarstrategi har hittills mycket mer att önska tycker jag. Anton Strålman HAR varit en världsback, men det är ganska många säsonger sedan nu. Räkna även in hans ålder (37 år) och rehabilitering från skador under den tiden och du får nog lugna dig lite som supporter i haussandet om honom som "stjärnbacken som äntligen kommit hem".
Hur gick det förra säsongen? Hjalmarsson la väl ner helt. Filip Westerlund? Den rekryteringen man inte annat än le åt 🤭😁 Sam Vigneault? Här bevisades det att Hockeyallsvenskan är hans absoluta maxnivå. Tillbaka i Modo nu. I SHL🫣 Jag säger lllycka till!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hur gick det förra säsongen? Hjalmarsson la väl ner helt. Filip Westerlund? Den rekryteringen man inte annat än le åt 🤭😁 Sam Vigneault? Här bevisades det att Hockeyallsvenskan är hans absoluta maxnivå. Tillbaka i Modo nu. I SHL🫣 Jag säger lllycka till!!!